środa, sierpnia 15, 2007

Dobre bo polskie

Umieszczam dzisiaj kilka fajnych polskich kawałków z lat osiemdziesiątych. Niektóre z nich, jak choćby Przez auta szybę grupy Rendez Vous, pojawiają się od czasu do czasu na różnych składankach ale większość jest zgrywana poprostu z płyt analogowych. Wśród utworów, które wybrałem znalazła się piosenka Krystyny Prońko w duecie z Januszem Panasewiczem. Moim zdaniem jest to najlepszy wokal w karierze wokalisty Lady Pank. Dzisiaj Panasewicz nie potrafi już uciągnąć wokalnie starych nagrań swojego zespołu. Szkoda, bo mam słabość do Lady Pank.
Miłego słuchania
01. Gayga I Din - Ja Ruchomy Cel
02. Klaus Mitffoch - Śmielej
03. Lady Pank - Augustowskie noce
04. Mr`ZOOB - A ja sie smieje w glos
05. OZZY - Budzi mnie bicie serca
06. Krystyna Pronko - Firma ja i ty
07. Randez Vous - Przez Auta Szybe
08. Roxa - Czym jest miłość
09. ZIYO - Nie wiem (winni zawsze wśród nas)
10. ZOO - Romantyczna gra
11. ZOO - Wiecej sexu

dobre bo polskie

6 komentarzy:

AtmoSphEre pisze...

pass: atmosphere

Anonimowy pisze...

Wow!
Może to początek polskiego cyklu?
Pomysł ze składanką wywołał mój najszerszy z uśmiechów . Dzięki za "Przez Auta Szybę" może w kolejnej? kompilacji znajdą się :"I Na Okrągło" albo "Nowy Świetny Plan" -Rezerwatu.
Pozdrawiam z Grodu Kopernika.

jacyk pisze...

witam
super ze powrociles !!! trzymam kciuki za ciag dalszy...

pozdro

Anonimowy pisze...

A może wrzuciłbyś utwory ze składanki
"Sztuka Latania" ?

Anonimowy pisze...

witam!
jeżeli mógłbyś jeszcze raz to udostępnić bardzo,bardzo będę wdzięczny!!
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

美女聊天室,18禁,美女自拍,美女自拍,美女聊天室聊天,免費聊天,免費視訊,一對一視訊,一對多視訊,聊天人緣,談情說愛,成人視訊,影音視訊聊天室,相片,靚辣妹群