piątek, sierpnia 24, 2007

Double - Blue





Szwajcarski duet Double, który zagościł w 1985 roku na listach przebojów na całym świecie z utworem The Captain Of Her Heart. Piosenak ta do dzisiaj znajduje się niemalże na każdej składance z muzyką z lat osiemdziesiątych.
Double został założonyw 1981 roku przez Kurta Maloo (vocal, guitara) i Feliksa Hauga (bębny, klawisze), który brał udział w nagraniu pierwszej płyty Yello. W1985 roku ukazała się płyta Blue.
Muzykę na niej zawartą trudno sklasyfikować, dlatego nie pokuszę się o to. Mówiąc najprościej jest to bardzo przyjemny pop. Dla mnie najlepszym kawałkiem z tej płyty jest Tomorrow.

1. Woman Of The World
2. I Know A Place
3. The Captain Of Her Heart
4. Your Prayer Takes Me Off
5. Rangoon Moon
6. Urban Nomads
7. Love Is A Plane
8. Tomorrow

BLUE

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzięki, szukałam tej płyty od lat... Miód dla uszu.
Pozdrawiam
Helena

AtmoSphEre pisze...

Cieszę się, że mogłem pomóc. Wracaj tu jak najczęściej może kiedyś jeszcze coś znajdziesz.

atmosphere

Anonimowy pisze...

Znalazłam wiele, dzięki np. The Bolshoi - Sunday morning. A czy Yazoo mieści się w Twoich zainteresowaniach? Pozdrawiam Helena

Anonimowy pisze...

bardzo interesuje mnie double blue, ściągnąłem RAR ale jest zabezpieczony hasłem i nie mogę otworzyć. Co robić? czy możesz mi przysłać hasło? proszę odpowiedz.legwan@pf.pl to mój mail