poniedziałek, października 09, 2006

Alan Parsons Project - Pyramid





Zespół Alan Parsons Project założony został przez Alana Parsonsa w 1975 roku. Parsons znany był na świecie ze znakomitej realizacji The Dark Side Of The Moon grupy Pink Floyd.
Pyramid to trzecia (moim zdaniem najlepsza) płyta. Poznałem ją dopiero w 1989 roku dzięki audycji "Cały ten zgiełk", emitowanej w Radio Koszalin (ileż to znakomitych płyt poznałem dzięki audycjom Ireneusza Suboto i Przemysława Mroczka?).
Wcześniej znałem tylko nagranie z lat osiemdziesiątych i przyznam się, że średnio mi się podobały, ale kiedy usłyszałem tą płytę wszystko się zmieniło.
Jest wspaniała i niepowtarzalna, można słuchać jej bez znudzenia na okrągło. Aż szkoda, że jest taka krótka. Muzyka zawarta na płycie zadziwia swoją delikatnością. Wszytkie dźwięki są delikatne jak dotyk motyla. Pyramid jest odskocznią od realnego świata, znakomicie się przy niej wyciszam. Kiedy jest mi źle, wtedy jest tylko jedna muzyka.
Kto nie zna, niech koniecznie posłucha.

Alan Parsons Project

3 komentarze:

AtmoSphEre pisze...

pass: atmosphere

Anonimowy pisze...

No pięknie, widzę, że blog się rozwija i idzie do przodu, nie rozglądając się na boki.

Pozdr!

ROb.

AtmoSphEre pisze...

RObert, gdzie mi tam do ciebie. Mój blog przy twoim, to tylko skromny bloczek.