sobota, października 28, 2006

Mini Max




Płyta z naczęściej słuchanymi utworami w audycji Piotra Kaczkowskiego - Mini Max.
Nagrania pochodzą z okresu, kiedy jeszcze Program Trzeci Polskiego Radia, był programem trzecim (a nie przypominał Radia Zet), czyli z połowy lat osiemdziesiątych.
Pan Piotr zebrał na tej płycie, po paroletnich staraniach, prawdziwe arcydzieła tamtej nieodżałowanej epoki( niektóre po raz pierwszy wydane na CD!!!).
Płyta została wydana w drugiej połowie lat dziewiędziesiatych, kiedy nie było jeszcze takiego dostępu do zasobów internetowych, jak teraz i okazała się prawdziwą rewelacją na niezależnym rynku płytowym.
Po raz pierwszy mogłem usłyszeć w znakonitej jakości utwór grupy Fashion - "You In The Night". Przepiękny utwór. Kidyś myślałem, że śpiewa go Sting!!!
Tej płyty trzeba posłuchać. Jest tu taka różnorodność nastrojów, że każdy znajdzie tu coś dla siebie (np. najlepsza wersja utworu Chenko, zespołu Red Box).
Gorąco polecam.

Mini
Max

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam i pozdrawiam !
Z przyjemnością wysłuchałbym You in the Night - pamiętam ten utwór - miałem go na kasecie nagrany w radiowej Trójce w jednej z nocnych audycji. Nie mogę jednak "zassać" całej Twojej propozycji - czy mółbyś jeszcze raz go wrzucić bo chyba coś nie działa.
I jeszcze jedno: Czy pamiętasz takie polskie zespoły MAMA czy OZZY lub l4 ?
Tomasz

AtmoSphEre pisze...

Płytę podzieliłem na dwie części. jedna jest pod Mini, druga pod Max.
Oczywiście pamiętam te zespoły. Utwory Super para i Bicie serc, były sporymi przebojami. Dzięki, że tu zajrzałeś.
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Dziękuję
Wczoraj pojawiał mi się napis że nie może odnaleźć serwera - ale dzisiaj jest już dobrze - ach ta neostrada. Przepraszam za alarm.
Odnośnie polskich kawałków - może by coś przypomnieć zwłaszcza tych mniej znanych, przykładowo l4 oprócz słynnej "para mieszana" nagrali chyba jeszcze jeden utwór.
Super strona i dzięki za słowo wprowadzenia do prezentowanych płyt.
Pozdr.
Tomasz

jacyk pisze...

witam
dla fanow PR3 to 'jazda obowiazkowa' ta płyta - same perełki - wersja The Bolshoi, albo Richenel nigdzie wiecej nie grany w radiu....
dzieki

jacyk70.blogspot.com

Anonimowy pisze...

a ja nie powiem nic o muzyce, bowiem broni się sama :)
Jednak muszę tu coś powiedzieć:
Piotr Kaczkowski to dla mnie jeden z najlepszych dziennikarzy muzycznych na całym świecie ( dla wielu z pewnością numer 1 ), no i te jego wywiady z muzykami - nie zadaje durnych pytań w stylu ,,jaki jest twój ulubiony kolor" hłehłe, jak robią to inni, doprowadzając często muzyków do szału.
Program MiniMax to już audycja kultowa, składam szacunek, Panie Piotrze ( jeżeli Pan tu przypadkiem zagląda :))

ROb.

Anonimowy pisze...

A masz moze druga plyte Minimaxa? Tez b.dobra i szukam jej.
Romance

Anonimowy pisze...

Dziękuję za Płytę... Przepraszam za moi pisemni...No moze jest plyta z audycji "Alfabet Grecki"

Many thanks!!!
Vadim

Anonimowy pisze...

Witam,
sam nie wiem jak tu trafiłem ale udało się i bardzo się cieszę. od dawna szukałem utworu "You in the night", z tym że myślałem że wykonawcą jest ETA (coś takiego kojarzę z LP Trójki Marka N.) Może możesz mi pomóc i podpowiedzieć czy mogę go gdzieś znaleźć w form. mp3?
pozdrawiam s\erdecznie,
tomek